Sunday, October 14, 2012

my degree

like banyak2 ;) www.tips-fb.com
its been a long time i'm not post something in this blog
so many things happened for this time being
and one of it of course my admission to Universiti Tun Hussien Onn Malaysia for my degree :)

dah sebulan lebih aku study kat UTHM
banyak benda baru aku dah belajar
dan banyak juga ragam manusia yang aku jumpa hehe
biasalah nobody perfect right thats include me too :)
so far so good la my life here
Alhamdulillah aku dpt kawan2 yg baik yg dpt buatkan aku jadi lebih baik :)
okay kat bawah ni laa classmates yg akan bersama aku utk 4 tahun tau


*macam biasa yg tinggi kat tengah la kan hehe
semoga kita berjaya bersama-sama ya kawan2,, amin... :)

dan benda yg buat aku excited kan,, aku dapat roomate ngan alyn !! hehe
kitorang pun dulu pernah jadi roomate masa kat hostel dulu tau
then kat sini sambung balik jadi roomate :)
so study kat sini 4 tahun agak lama juga masanya
banyak lagi benda yg aku kena tempuhi in the future
aku harap kita semua succeed in our life
Insyaallah :)





da bace? meyh sini like ngan comment :)

No comments:

Post a Comment